30-03-2019 - Corredor Estasen a l’Aneto
02-04-2019 - Diente del alba
31-03-2019

Deixem el cotxe a la presa de Montalto i pugem pel barranc de Becero fins el refugi de Baborte. Aquesta barrancada és molt jabalí i gens aconsellable per fer amb esquís de muntanya. Va ser una jornada de prospecció i ara ho tenim molt clar. L'opcio més bona és per Sallente. A partir de 1.800 metres ens calcem els esquís i les condicions de neu són boníssimes. Neu endurida a primera hora, ràpida per progressar, que transforma a mesura que avança el dia sense ser molt humida. Pugem el Pic de Baborte pel Coll de Canedo, l'últim tram del qual el fem a peu.
Compartim l'estada al refugi amb tres esquiadors molt trempats. L'endemà pugem al Sotllo per la Coma de Sotllo. Coronem el coll que queda al sud del cim, i fins a dalt a peu. Tot i el tram llarg a peu, l'ascensió està més que justificada. Tornada cap als plans de Boaví pel Coll de Canedo i el barranc de Sallente, amb esquís fins a la cota 1.600 metres.
Dona la sensació que estem cremant els últims cartutxos de la temporada, però de moment anem aprofitant els dies amb molt bona activitat.